З чого розпочати облаштування робочого простору

213 0

Щоб робота була продуктивною та приносила задоволення, важливо правильно раціоналізувати все довкола. Тільки відчуваючи зручність та комфорт на звичному місці, можна справді зосередитися на поставлених завданнях та продемонструвати результативність.

Далі розберемося, що має бути в сучасному офісі, щоб співробітникові не було до чого причепитися.photo-1600880292203-757bb62b4baf?q=80&w=2070&auto=format&fit=crop&ixlib=rb-4.0.3&ixid=M3wxMjA3fDB8MHxwaG90by1wYWdlfHx8fG8D

Ергономічний робочий стіл

В міру високий, з кількома відділеннями для канцелярії та особистих речей, без гострих кутів та виступаючих елементів. Ідеальний робочий стіл виготовляється з якісних матеріалів, які не розбухають і не деформуються згодом, наприклад, з натуральної деревини або ламінованого ДСП. Під кришкою має бути достатньо простору для ніг, найкраще з окремою підставкою.

Ортопедичні меблі

Тривала сидяча робота призводить до багатьох проблем зі здоров'ям: остеохондроз, порушення в роботі серцево-судинної системи, регулярні мігрені, викривлення шийних хребців і не тільки. Вирішити проблему покликане спеціальне офісне крісло ортопедичного типу, яке повторює анатомічні контури тіла власника, має підтримуючий ефект і рівномірно розподіляє навантаження на хребет.

Настінна спліт-система

Кліматична техніка необхідна цілий рік:

  1. влітку - боротися зі спекою і очищати повітря від зайвого пилу;
  2. взимку - додатково обігрівати приміщення у разі сильних морозів;
  3. навесні та восени - знищувати патогенні мікроби та поширені алергени;
  4. цілий рік - підтримувати оптимальний рівень вологості та провітрювати кімнату без відкриття вікон.

 

Якісний кондиціонер має бути досить продуктивним, стильним, з мінімальним рівнем шуму та енергоспоживання.

 

Обідній куточок

В ідеалі краще виділити окрему кімнату для їди, особливо якщо необхідно перекушувати кілька разів протягом тривалого робочого дня. Якщо такої можливості немає, можна зонувати обідній куточок за допомогою непроникної ширми. Обов'язкове приладдя — зручний стілець, мікрохвильова піч та міні-холодильник.

Шредер для паперів

З його допомогою легко сортувати канцелярію на робочому столі та швидко позбавлятися зайвих документів. Багато паперів зазвичай містять конфіденційну інформацію, тому просто викинути їх у сміттєвий бак недостатньо. Шредер чудово справляється зі швидким подрібненням документів, а їх залишки легко утрамбувати та утилізувати в один рух руки.

Зона відпочинку

Залежно від розмірів офісу та бюджету, це може бути скромний куточок з книгами, журналами та кавоваркою, або окреме приміщення з ігровими консолями, спортивними тренажерами та кріслами-мішками. Доведено, що періодична перерва у 15–20 хвилин, проведена за улюбленим заняттям, значно збільшує продуктивність співробітників та зменшує ризик емоційного вигоряння.

З чого розпочати облаштування робочого простору
4.5/5
31
Коментарі (0)

Схожі статті